ماشین حساب

حسابداری

ماشین حساب

حسابداری

مقالات حسابداری ، نرم افزارهای حسابداری ، کتاب و ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

الف صاحبان مشاغل موضوع بند (الف) ماده ( 95 ) قانون مالیاتهای مستقیم

 

ب –  صاحبان مشاغل موضوع بند (ب) ماده ( 95 ) قانون مالیاتهای مستقیم

ج –  تمامی مشاغل بجز بند الف و ب شامل بند ج می باشد.

دانلود

آمنه جوادزاده

 

 

 

سخنی از فریدمن

 

 

چهار راه برای خرج پول وجود دارد :

 

 

۱- می توانیم پول خودمان را برای خودمان خرج کنیم . در این حالت پول را با وسواس خرج می کنیم تا  هزینه حداقل و منفعت حداکثر شود.

 

 

۲-  میتوانیم پول خودمان را برای دیگری خرج کنیم. مثلا یک هدیه تولد بخریم . در این صورت خیلی به محتوای هدیه کاری نداریم , اما به قیمتش توجه داریم.

 

 

۳- می توانیم پول دیگران را خرج خودمان کنیم. در این صورت من خودم را یک نهار خوب مهمان می کنم!

 

 

۴- و در نهایت می توانیم پول دیگری را برای دیگری خرج کنیم. اگر چنین شود، نه دل نگران پولی هستیم که خرج می شود و نه دل نگران چیزی که کسب می شود. این حالت آخر، همان کاریست که  دولتها انجام میدهد!!!

 

 

 

 

 

آمنه جوادزاده

برترین ها

 

 

آنها میلیاردر هستند اما میلیاردرهایی خودساخته، هیچ‌کدام از آنها در خانواده‌ای ثروتمند نبوده‌اند اما ایده‌های عالی، پشتکار، هوش و گاهی نبوغ، آنها را به غول‌های بزرگ اقتصادی دنیا بدل کرده است. حالا آنها رازهای موفقیت خود و درس‌هایی را که در کل زمان گرفته‌اند با شما در میان می‌گذارند.
یک خصلت مشترک میلیاردرهای خودساخته این است که آنها برای بیان دیدگاه‌ها و عقایدشان راحت هستند و خجالت نمی‌کشند. به‌همین دلیل می‌توانید از ذهن فعال و دیدگاه‌های خلاقانه آنها استفاده کنید و حتی از آنها کمک بگیرید تا ثروتمند شوید،‌ یا اینکه قدرت رهبری‌تان را افزایش دهید یا در کار موفق‌تر شوید.خب، طبیعی است که این میلیاردرها به شما نمی‌گویند که با صرفه‌جویی در مصرف بنزین می‌‌توانید ماهی 10 دلار صرفه‌جویی کنید، یا با خاموش‌کردن چراغ‌های اضافی می‌توانید کمی پس‌انداز کنید، طبیعی است که توصیه‌های آنها درباره مسائل، کلی باشد. مثلا اینکه چگونه در کارتان موفق‌تر باشید، چگونه در حرفه‌تان جهش کنید و مسائلی از این قبیل...
مطالعه نظرات این افراد می‌تواند دیدگاه جالبی به شما بدهد و در زندگی شما تغییراتی ایجاد کند.

 

 

دانلود

 

 

 

آمنه جوادزاده